lördag 18 december 2010

Blinka lilla stjärna - ängeln

Dess två kort är det inget speciellt med, inget embossing, inget överdrivet. Ett enkelt kort med en änglastämpel och en god julstämpel. Mer behövs inte för att ett kort ska bli otroligt vackert!

Blå stämpel på vitt papper limmat på blå bakgrund får jag tacka mina kolleger för :) Det kom de fram till när jag hade mina stämplar till jobbet och vi pysslade kort till kolleger som gått i pension eller är på mammaledigt :)

Jag minns inte vilket kort jag skickade vart, men ett av korten är till min kära Padammus och hans syster, som borde vara 8½, om jag inte har räknat fel. Kortet är också menat åt hela familjen.

Det andra kortet är åt den enda person jag kallat min bästis. Avståndet är långt och breven är några, men det finns ingen som någonsin skulle kunna ta hennes plats! Hon är underbar!!

De vita vågade linjerna är papper som jag skurit till tack vare min clevercut, en investering jag bara tyckte att jag behövde unna mej :) Om någon undrar är min clevercut köpt från GeFoto i Mariehamn, inte från sidan som länken leder till.

På det här kortet är god jul tryckt på ett skiljt papper, samt det har gått glitterlim som en linje uppe och nere på god jul-pappret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar