måndag 20 december 2010

Julbarn

Jag har några nya pandurostämplar, en av dem är den här, barnet med nallen. Nalle-love, kanske man man kalla den :) Den är till min syster Puffs. Tycker att den passar helt perfekt!

Ett enkelt kort, stämpla och sen färglägga med ProMarker pennor.


Inuti har jag stämplat God Jul, samt prövat min Önskar stämpel. Namnen kom ju där under innan det blev ivägskickat :) Förstås.

Sedan detta är åt min andra syster, sue. Jag hade tydligen bestämt detta kort till en annan kompis, men när jag skulle skicka iväg det så hade jag ändrat åsikt! Min syster skulle ha detta kort! Punkt! Hon kanske inte är så förtjust i julen som jag och Puffs, men detta kort passar henne. Och det har inget att göra med att flickan på bilden har pyjamas på sig ;) Det är bara så att jag tycker att det passar henne. Det som är speciellt med detta kort är att det är högt men smalt. Något annat är det inte. Utan det är stämplat och färglaggt med ProMarkerpennor.


Inuti har det fått en stämpel med God jul önskar vi er. Jag har klickat glitterlim på prickarna runt God och hjärtat har blivit förglittrat.




Det här är kortet som jag tydligen hade menat åt min syster. Jag tror inte att jag skickade iväg det alls. Gillade inte färgerna sen när det kom till kritan. Det är inte det att jag inte tycker om det, det är bara det att det säger inte jul. Vilket skulle ha passat min syster perfekt i sådana fall ;) Men jag tyckte i alla fall att det andra passade bättre! Om det här kortet ändå dyker upp nånstans så hittade jag väl en mottagare (som jag glömt vem) jag tyckte passade till kortet :)

I alla fall är kortet färglaggt med chalk, nallen har glitterlim på fötterna och flickan har glitterband (av glitterlim) i håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar