söndag 15 maj 2011

Dominokex!!

Jag roade mej med att söka på brownies. Egentligen började jag med att söka på "sega brownies utan mjöl" och tyckte att det var lite småkul att de tio första bilderna var mina, typ :) Eller hälften av dom i alla fall. Sen tyckte jag att brownisarna såg så goda ut så jag sökte på brownies bilder, och denna bild kom upp!!



Klickar ni på den så borde ni komma till ursprungsbloggen, och om nån får någon rätsida av vad bloggaren skriver så är det fritt fram att översätta! Har i alla fall kommit fram till att det är frågan om brownies :) Fast det skulle lika gärna kunna vara kex! Tror jag ska göra sånahär som kex nångång, typ när jag har nån bjudning eller nåt, för de är lite söta :)

Jag vet inte vad jag ska sätta för tag på den här, för den innehåller ju inget recept (ifall inte nån lyckas dechiffrera ett recept från ursprungsbloggen), men jag vet inte vad annat jag skulle tagga den som....pysselidé kanske? Nja, det får komma under recept, eftersom allt egengligen borde komma under pysselidé och så den taggen kan jag ju inte använda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar