fredag 30 december 2011

Grattis och God Jul

Jag vet att det inte är någon höjdare att fylla år runt jul. Man får bara en present, och det är en kombinerad jul-födelsedagspresent, ändå gjorde jag en sådan i år!

Jag visste precis vad hon önskade sig! Därför gjorde jag så här! Jag köpte ett presentkort. Sedan istället för ett kort gjorde jag ett kuvert.

Ängeln var färdigt på pappret jag använde. Så jag valde att kortet skulle vikas så att ängeln kom på ena sidan, vilket gjorde att kuvertet inte vek så som jag ville, men vad gör man!

På sidan fick den ett dragspel

Sedan var det bara att öppna och sätta in presentkortet

och på framsidan kom en "vacker" rosett! Nu kan hon köpa precis vad hon vill ha, och jag riskerar inte att köpa något som hon redan har :) Hon samlar på en speciell serie från butiken presentkortet går till.

3 kommentarer:

  1. Den där måste du lära mej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://pyssligtliv.blogspot.com/2011/06/for-en-underbar-van.html

      Radera
  2. Ja men det måste jag :) Konstigt att jag inte länkade till när jag pysslade den senast, där borde väl beskrivning framgå :p Ska söka den å kolla, kan länka den åt dej om det är så att den har beskrivning :)

    SvaraRadera