torsdag 29 december 2011

Små pepparkakshus till julen


Ett stackars hus glömde jag att dekorera....så det bor hemma hos mej :) Gjorde alla dekorationer innan jag monterade ihop i år. Annars brukar jag göra tvärtom. Men detta fungerade också bra!

Ett poker-hus åt Ex-et. Ett fullt hus kanske? Med ruter, klöver och spader på framsidan, ett litet pepparkakshjärta på baksidan. Tänkte laka pokerchips på sidan...men det ville inte glasyren samarbeta med!

En liten stuga åt ex-svärmor. Enkelt dekorerat med ränder hela vägen runt.

Så en hundkoja åt ex-svägerskan! De har så många hundar så de kan behöva en extra koja :) Med ett tassavtryck framtill

och några spår på sidan!



Det är inte mycket, men något! För något ville jag i alla fall ge. Ex-svärfar har sin julklapp här hos mej ännu....för av någon anledning så åkte den via mina egna föräldrar. Jaja, en julklapp fram och tillbaka var inte så tungt! Synd bara att ex-svärfar måste vänta på sin julklapp! Måste ta och skicka den på posten då bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar