torsdag 10 januari 2013

Facebook ripoff

Jag är på facebook och scrollar ner när jag mitt i allt ser denna bild. Med texten
'like' =Cool idea!
Ignore = Stupid! 
Egentligen så får hela konseptet "du måste trycka gilla annars tycket du att det är en korkad idé!" mig att bara villa scrolla vidare och ignorera. Men pysslaren i mig måste bara stanna och fundera vad som egenligen händer på bilden.

Måste vara coolaste sättet att använda en tom pantflaska på! Måste försöka mig på detta! Och jag delar med mig av bilden, vill man hitta den på facebook,  så är den under en sida som heter - Yσu're α Fírєωσяk . 

Jag tar inte bort länken, ifall den mot förmodan fungerar så får den göra det. Tror att äldre barn klarar av detta, och tror också att det kan fungera som tygtryck. Låt fantasin flöda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar