söndag 20 januari 2013

Facebook-tips igen

Som vanligt slösurfar jag på facebook när jag ser en kompis som delar denna bild. Den kommer från sidan 101 Nya idéer, en helt fantastisk sida, tycker jag när jag har snabbkollat deras bilder. De hade de mest söta bröden, bakade som en fågel, de mest underbara mördegskakorna med vid och brun deg, ihopsatta som teddybjörnar! KOLLA IN SIDAN!!

...om ni har facebook , vill säga. Jag kommer inte att "stjäla" fler bilder därifrån, men jag har på känn att jag vill pröva de idéer som kommer därifrån och då kommer jag att ta egna bilder som jag laddar upp.

Alltså, bilden så är, som ni säkert ser, en fiffig förvaring för de som lever trångt. Och jag har då aldrig hittat något vettigt ställe för mina presentpapper! Nyligen kapade jag dem så att de skulle matcha djupet i mitt skåp. Fungerade väl relativt bra det också, de var ca. 7 cm för långa. Jävelskap att försöka kapa dem! Men det gick och det fungerade. Här har vi då en enklare variant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar