torsdag 17 december 2009

Pysselgrottan har en tävling!

Jag har inte egentligen varit intresserad av smyckestillverkning. Men jag har sett barn i arbete med att göra halsband av pärlor, och då talar jag inte om stora träpärlor (även om jag sett det också) utan om små små pärlor och fiskelina, knuten till ett smyckeslås. Blev så inspirerad! Och det blir inte bättre av att jag surfar in på Pysselgrottan och där finns en tävling var man kan vinna ett pärlset i bruna nyanser!! Jag som ÄLSKAR brunt :D Så jag måste helt klart vara med!

Har aldrig varit till Pysselgrottan, som finns på Gammelbygatan 22, Östhammar i Sverige. Men har planer på det :) Jag vet inte om det ligger i mitt "pyssel-område" och jag är lite orolig att om jag går dit så kommer det att ligga i mitt pysselområde :) Sku inte ha råd att få flera pysselintressen xD Men jag håller tydligen på att falla dit även fast jag inte varit till butiken, så jag ska helt klart avlägga besök nångång :)

2 kommentarer:

  1. Du är så välkommen hit så. =)

    Lycka till i tävlingen nu och ha en alldeles underbar helg.
    Själv så blir det mestadels jobb för min del nu innan julen, men det är underbart att få jobba med sitt intresse, så jag klagar inte.

    Ha det gott och än en gång - lycka till i tävlingen.

    SvaraRadera
  2. Tack :) Håller tummarna för fullt!

    Ha en härlig helg du med!!

    SvaraRadera