söndag 10 oktober 2010

Grattis på födelsedagen!

En till beställning från pysselgrottan! En kompis fyllde år i augusti. Jag hade inte möjlighet att gratta henne med paket på födelsedagen utan det blev möjligt först i oktober. Jag visste precis vad jag skulle ge henne! Och detta var inte på listan :) Men sen när jag var på besök till pysselgrottan så ändrade jag mej :) Klart hon skulle få ett armband!


Jag beställde ett armband i indisk stil som skulle gå i gult och orange. Vero hade några indisk-inspirerade pärlor som hon ville använda. Om det i slutändan blev de som hon tänkt eller några andra har jag inte frågat. Jag gillar slutresultatet :)

Jag tycker att det är enkelt och stilfullt. Gillar speciellt rosetten längst upp på bilden. I läderliknande material.

Har ännu inte frågat mottagaren vad hon tycker. Jag gav presenten men sen måste vi rusa vidare, så hon hann aldrig öppna den. Nå, jag får väl tillfälle snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar