måndag 14 juni 2010

Påskpyssel

Jag blev verkligen inspirerad av skrotboken! Jag sökte efter påskpyssel på nätet innan påsk. Min tanke var att jag skulle ta inspiration av påskpyssel jag hittade på nätet och sedan pyssla med barnen. Nå, jag hade hittat på en sån massa annat pyssel (som jag av någon anledning inte har tagit kort på...) så det blev inte så mycket inspiration hämtat från skrotboken. Med anledning av att jag inte har några kort på alstren så har jag inte fått detta inlägg till något alls. Nu när jag har tid funderade jag om jag ska göra några påskpyssel bara för att få några bilder till denna blogg! Och bättre sent än aldrig :) Kanske jag kan hitta inspiration från min egen blogg nästa år!

-----

Långt senare:

Jaha, detta inlägg har jag sparat som utkast! Och eftersom det är efter påsk så jag jag ju såklart inte gjort nåt påskpyssel, så den som vill kan gå in till skrotboken och kolla på det påskpysslet :) För någon bild lär det ju inte komma i år.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar