söndag 6 september 2009

Inredningstips

Det är alltid roligt att se hur andra inreder sina hem. Dessa två bilder är tagna från två olika hem.

Den här är tagen genom fönsterglas, eftersom det var omöjligt att få ett bra foto inifrån. Eller, kanske det skulle ha gått, men man vill ju inte stöka till när man är hos någon annan :)


Något som jag länge har funderat på är hur skulle inreda mitt utedass (om jag någonsin kommer att ha ett). De flesta utedass jag har besökt har varit schaskiga och man vill helst bara göra sitt och ta sig ut så fort som möjligt! Det här ser lite "hemtrevligt" ut i alla fall :) Och verkligen bra med en lampa på väggen, i alla fall när nätterna blir mörka.

Som sagt, om jag någonsin äger ett utedass ska jag definitivt ta inspiration av dessa dass :) Glasburkarna med glaskulor var också en idé som jag gillade, har alltid gillat glaskulor, men VAD ska man göra med dem egentligen...? När jag var barn lekte jag med dem, men nu? Bra att ha ett tips för hur jag kan ha dem synliga i alla fall :)

2 kommentarer: