tisdag 4 augusti 2009

Bomull

Har köpt nya stämplar, ville så klart använda dem till något :) Så jag utnyttjade det faktum att jag känner ett par som firar sitt bomullsbröllop i år :) De har varit gifta i ett år med andra ord.

Tyckte stämplarna var så fina, så fast jag inte känner någon som ska gifta sig, så måste jag köpa dem! Nu kom de ju i alla fall till användning :) ....en av stämplarna i alla fall....

MEN jag hade inte förstått att man måste ha något som kallas "mount" till dessa stämplar. Så jag stod handfallen när stämpeln inte ville hållas på akrylklossen. Jag fick hjälp genom att texten lästes högt för mej.

Så jag improviserade och limmade fast stämpeln i akrylklossen med hjälp av papperslim, sån där som man har på dagis, limstick. Så var det bara att stämpla och ta bort stämpeln och tvätta bort limmet från akrylkloss och stämpel :)

Men jag ska nog köpa mount och se hur det fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar