onsdag 11 november 2009

Paus i bloggen

Verkar det som. Jag är arbetslös, så dagarna gå såååååå lååååånsamt!! Var till en butik och frågade efter en bok jag beställt, för jag tyckte att dom borde ha hört av sig när dom nu lovade göra det!

....efter att jag frågat när boken kommer (den hade inte kommit då när jag var in) så insåg jag att de faktiskt håller vad de lovar, för de lovade att den skulle komma på fredag, med tur, eller på näst följande onsdag. Idag är tydligen nästföljande onsdag :/

Jag som trodde det var fredag igår!

Så, egentligen borde jag ha all tid att pyssla, men jag gör en massa annat!

Jag återkommer när jag återfått inspirationen!

Läs min andra blogg så länge: www.smaskonastunder.blogspot.com där uppdaterar jag vad jag håller på med under mina arbetslösa dagar.

Kram till er alla!!

1 kommentar:

  1. Nu fungerar länken! Den fungerade inte för en stund sedan :o

    SvaraRadera