tisdag 3 november 2009

Tidig present - julklapp

Senast min syster var på besök hade hon med sig min rinkka som min andra syster hade lånat för en resa. Jag tog emot rinkkan, helt säker på att den var tom, och skulle just ställa in den i skåpet när min syster frågade om jag inte skulle se vad som fanns i den.

Jag gjorde som hon sa, och kollade i rinkkans fack. Och där hittade jag en hel påse med pysselstuff :) Jag hann inte då gå igenom vad allt hon hade köpt, men hon sa att det var till ett värde av 20€ typ

Jag hann inte gå igenom påsens innehåll före igår. Där var massor! Rena rama julafton :) Jättespännande eftersom jag inte har beställt detta utan hon har inhandlat det åt mej på eget initiativ.

Dessa påsar skulle jag säga innehåller accessoarer. Men på förpackningen står det i alla fall att det är klistermärken. Det är 3D klistermärken, alltså.

Eftersom dessa var inpackade i plast så tänkte jag att det skulle vara bäst att inte använda blixt, något jag efter ett antal foton konstaterade att inte var fallet. Jag hade i alla fall inga planer på att fota om dem, vem behöver egentligen foton av pysselmaterial sparat?

På bilden är i alla fall kort dekorset. Vad det egentligen innehåller vet jag inte för jag har inte haft tid att öppna och gå igenom. Men material till att göra kort och accessoarer ser det ut som :)

Ska bli hur kul som helst när jag får/tar mig tid att sitta ner och pyssla med det här :)

Här är en närbild av en av kort dekorsetten. Jag har försökt få en bild av accessoarerna. Speciellt dessa tyckte jag att var hur ljuvliga som helst!

Det här heter pyssel set. Det är väl egentligen nallar som man kan klistra med 3D klister-kuddarna, eller vad jag ska kalla dem.....borde en dag VEKLIGEN lära mej vad dom heter :/

Här har jag samlat allt vad jag fick :) Det som inte kom med på enskilt foto är scrap booking kitet, de uppe i högra hörnet som är grönt, rosa och blått. Det syntes inte så bra på den blixtfria bilden vilken färg de hade.

Fick faktiskt lite inspiration att ge mej in i scrap booking djungeln :) Det riktigt kliar i fingrarna! Fast jag vet inte så mycker om det...egentligen vet jag inget alls om det....men hur svårt kan det vara :)

Jag uppdaterar sen då jag faktiskt har börjat scrappa!

3 kommentarer:

  1. Du sku bara veta va de kliar i fingrarna när man ser allt du fått!

    SvaraRadera
  2. Trevligt, perfekt överraskning till dig :) Gullig syrra du har! Ska bli kul att se vad du hittar på för fint att göra av de där sakerna sen.

    SvaraRadera
  3. Haje - Jo :) Det kliar i mina fingrar med!! Fast än så länge är det bara i huvudstadiet...eller vad man ska kalla det :p

    Carola - Jamen visst :D Blev så glad!!

    SvaraRadera