tisdag 23 mars 2010

Flera kort

Nu har jag inte hunnit föra mina kort till butiken som jag hade tänkt (se föregående inlägg :)). Jag orkade helt enkelt inte. Hade möte efter jobbet och var sen så hungrig och trött så jag vara ville hem. Kanske imorgon då! Fast då jobbar jag en annan tur :) Men på torsdag om inte annat!

Här kommer en "sats" till med kort!



Förra tre korten var troll, så jag tänkte att jag ska variera lite och här kommer tre tjejer :) Jag har av dessa stämplar (som för övrig är från panduro hobby) endast flickor! Jag saknar pojkar i samma stil, men det finns inte. Jag skulle väl kunna skicka in en liten förfrågan :) Men det gör jag vid ett annat tillfälle. Just exakt nu så har jag en liten huvudvärk, samt väntar på att sambon ska komma tillbaka från sitt ärende med dumlekolorna jag bad honom inhandla. Sen blir det prov av nytt kladdkaksrecept :)

Parentes slut :)

Tillbaka till mina kort! De är stämplade på vitt papper och färglagda med ProMarker pennor. Sedan klippta med mönstersax och limmade på ett färgat papper som jag tyckte matchade flickans färger. Detta är sedan limmat på kortet och ett grattis är tryckt i svart uppe till höger.

Enkla, men jag gillar dem jätte mycket :) Skulle det inte vara för att jag har bestämt att jag ska sälja dessa så skulle jag använda dem till någon bekants födelsedagskort! Men jag får trösta mej med att jag kan tillverka fler :p

1 kommentar:

  1. Tack för tipset med ägg på mackan :) Det lät gott. Imorn ska det köpas ägg !

    SvaraRadera