onsdag 24 mars 2010

Nalle-kort

Min kladdkaka står på spisen och svalnar :) (se föregående inlägg. Jag skriver detta för er igår, men publicerar det för mej imorgon. Förstår ni? :)) Så jag tar mej lite tid att skriva ett till inlägg! Vad dumlekakan beträffar så kommer den nog att komma in i bloggen i sinom tid.

Nu över till korten!




Jag har stämplat nallarna på vitt papper. Färglagt dem med ProMarker pennor och limmat dem på en bakgrund som passar till nallen. Sedan har jag limmat det på kortet. I detta fall så har jag försökt matcha rosetten :) Ett grattis är stämplat i högra hörnet.

Jag vet inte vems stämpel nallen är, men det står Santa Rosa på den. Grattis stämpeln är i alla fall RePrint. Jag gillar den här text-stämpel-serien. Den har ett litet hjärta i G, ljuvligt :) Det finns God Jul av samma, Tack och Inbjudan. Skulle villa ha alla dom också! God Jul har jag i och för sig redan. Glad Påsk i samma serie skulle kanske vara aktuellt att skaffa?

1 kommentar: