tisdag 18 maj 2010

Krya på dej

Ett krya på dej till min far efter en operation :) Jag var egentligen bara hem över påsken och hade inga pysselgrejer med mej. Och ingen hade kommit på att informera om att han skulle opereras ens en gång! Nå, det var inte något stort, men i alla fall.

Nå, jag hade dagen innan varit till Helsingfors och där köpt lite stämplar och annat. Dessa kom väl till pass när det var dags att göra ett krya på dej kort :) Puffs tyckte att mina "retro" stämplar sku passa pappa bra! Och färgen på kortet var blått eller blått, så enkelt var det.

Samma gällde när vi skulle stämpla "kramar". Vi hade dessutom att välja mellan typ kramar och kramar xD Ok, Carpe Diem tror jag också fanns :)

Ugglan! Puffs favorit!

Bilen, som vi färglade röd, för Puffs hade fått för sig att pappas första bil var röd.

Och apan, bara för att den var söt :D

Cutie "hjälpte" också till på sitt sätt ;) Hon höll sig stadigt undan! Hehe, är man inte intresserad så är man inte!

Alla stämplar är stämplade med blå memento, samma sak är bakgrunden färgad blå med memento. Stämplarna är färglagda med färgpennor. Ett enkelt kort :) För det måste bli enkelt!

3 kommentarer:

  1. Superfint kort, jag gillade också ugglan! :) Pappsen blev säkert jätteglad :)

    SvaraRadera
  2. JA, rabarberpaj är ju så satans gott. Ursäkta språkvalet, men det är ju så gott! Hehe...

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Carola - Jo han gillade det :) Tyckte det var lite retro, men det var meningen förklarade vi då ;)

    Varo - Jag ska med all säkerhet pröva det receptet :) Ska bara försöka få tag i lite rabarber :o Tyvärr växer sånt inte på min balkong :/

    SvaraRadera