söndag 4 oktober 2009

Vantar är bra att ha när det är kallt ute

Men det är svårt att veta vilka vantar som är "mina" sen när alla har vantar och alla har sina egna "mina vantar". Så för att kunna vara säker på att "mina" vantar verkligen ÄR mina vantar så har jag stämplat dem :) De borde strykas än, men det har jag inte gjort än. Strykas för att färgen ska hålla alltså, inte för att jag tycker att vantarna är skrynkliga eller nåt ;) Hehe!

Jag har tidigare lagat en "nettan" stämpel, den gjorde jag för att kunna stämpla mitt namn på kläder som är mina, så behöver jag inte skriva mitt namn helatiden....efter som det är myyyycket jobbigare att skriva sitt namn med en penna än att stämpla dit det, vänta på att det ska torka och sedan stryka det så att det inte lossnar i tvätten :)

Hur som helst blev resultatet ABSOLUT snyggare!
Den övre bilden ger en mera korrekt bild av färgen på vantarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar