torsdag 22 april 2010

Födelsedagskort, inspirerat av mix and match :)

För de som inte har läst min blogg, så har jag haft att göra med en utmaning. Nu tänkte jag inte upprepa flera gånger, det räcker med att jag upprepat 4 gånger. Kika på mina senaste bloggar om du är intresserad :)

Jag höll alltså på att mixa dessa bilder så att det skulle bli ett bra resultat! Detta till en utmaning som jag inte skulle utföra ändå. Men när jag märkte att två av mina ex-kolleger fyllde år med bara någon veckas mellanrum, dessutom, ena en dag efter att jag hade jobbat där och den andra en dag före. Jag hoppade alltså in extra ett par dagar. Så jag tänkte att jag kan ju bara inte låta det glida mellan mina fingrar :) Utan klart att jag ska göra kort!

Detta är resultaten :) Ena har favoritfärgen blå, andra grön. Om de inte bytt sen senast jag frågade :p Så det var grunden. Sen såg jag till att det var 3 lila nyanser och 3 rosa nyanser som fanns på varje kort :)

Jag tycker att de blev riktigt söta :) Det är ett enkelt kort, det vill säga det går inte att öppna. Det var ett infall jag fick bara. Har inte gjort såna på evigheter. Så jag skrev ett kort grattis på baksidan bara :)

Här är dom båda. Lite olika är dom, men de går i samma tema.

Grattis till 'flickorna' än en gång :) Även om en av dem tyckte att jag skulle kunna beklaga istället för att gratta ;) Skulle det inte se så fel ut så skulle jag ha skrivit bakom hennes: "Jag beklagar din födelsedag" x) Men så kan man inte skriva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar