torsdag 8 april 2010

Tack och adjö från mej!

Ett tack-kort till min gamla arbetsplats. Ett tack för tiden som varit samt ett påsk kort :) Jag hade ingen "Glad Påsk" stämpel, och ville tacka för mej, så det blev såhär! Helt nöjd är jag inte, det ser så högtidligt ut...men men....tanken bakom hoppas jag att jag fick fram i alla fall :)


En panduro-tjej, omonterad. Färglagd med Promarker pennor.

Satte en stämpel på insidan också, en svirvel, eller nåt :) Stämplad med grön memento, hade för mej att den var ljusare, den skulle ha fått vara snäppet ljusare nämligen.

Själva pappret gillar jag skarpt :) Det har små svarta "streck" i sig, så det är inte helt ljusgrönt. Nice!

2 kommentarer:

  1. Jag är likadan... nästan, men det har blivit mååånga (alltför många enligt min man) impulsköp också...haha...

    Men det är väl klart att du kommer att vara här omkring i sommar?! Har du inte kollat in min blogg om vår fina lilla stad här? ;o)

    SvaraRadera
  2. Nej d ha ja int :) Måst väl ta å göra det! Sku gärna komma därförbi :) Men nästan enda vi är i Sverige så e Stockholm å Tyresö :D Men en utflykt någon annanstans skulle inte vara fel ;) Så jag har det i alla fall i tankarna! :)

    SvaraRadera